c S

Zagotavljanje poštnih storitev med stavko

11.11.2019 Pošta Slovenije in Sindikat poštnih delavcev sta podpisala Dogovor o obsegu opravljanja storitev med stavko, v katerem je dogovorjen obseg izvajanja storitev v času stavke, ki je večji, kot je sicer določen z Zakonom o poštnih storitvah in Zakonom o stavki.

V času trajanja stavke bo na vseh poštah nemoteno potekal prenos:

  • naslovljenih pisemskih pošiljk,
  • paketnih pošiljk brez storitve do 10 kg,
  • vseh poštnih pošiljk v mednarodnem prometu,
  • vseh t.i. nujnih storitev/pošiljk: telegrami, telegrafske nakaznice, Hitra pošta, EMS pošiljke, UPS pošiljke idr.,
  • knjiženih poštnih pošiljk (priporočena pisma, vrednostna pisma, paketne pošiljke…), ki so bile sprejete pred začetkom stavke,
  • izročanje vseh obveščenih poštnih pošiljk, ki so bile sprejete pred začetkom stavke ali med stavko ter je bilo uporabnikom puščeno obvestilo o prispeli pošiljki,
  • vse poštne pošiljke, ki bodo imele na naslovni strani oznako/zapis/odtis »33. člen ZPSto-2«.

V času trajanja stavke lahko na določenih območjih prihaja do motenj pri prenosu:

  • reklam (nenaslovljena direktna pošta),
  • delno naslovljene direktne pošte,
  • nenaslovljenih publikacij,
  • jutranje dostave časopisov,
  • paketnih pošiljk do 10 kg s storitvijo (odkupnina ipd.) in vseh paketnih pošiljk nad 10 kg,
  • logističnih tovorkov,
  • prevzemih poštnih pošiljk v prostorih strank.

V času trajanja stavke lahko na nekaterih poštah prihaja do motenj pri:

  • opravljanju denarnih storitev (plačilne storitve, storitve za komitente Nove KBM, d.d., dvig gotovine prek POS terminalov, izplačila pokojninskih nakaznic),
  • vplačilih in izplačilih poštnih nakaznic,
  • prodaje blaga, razen poštnih znamk,
  • prodaje ostalih storitev, virtualnih kartic, vozovnic za avtobusni promet, iger na srečo, vstopnic Eventim in drugih storitev.

Aktualne informacije o izvajanju poštnega prometa med stavko bomo objavljali tudi na naši spletni strani.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko poslovne stranke obrnete na svoje skrbnike, vsi ostali uporabniki pa na klicni center 080 14 00.

Pošta Slovenije se strankam opravičuje in prosi za razumevanje.

Vir: Pošta Slovenije, 10. 11. 2019


Članki izražajo stališča avtorjev, in ne nujno organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva portala EDUS.