Kot so sporočili iz Fundacije za ustvarjalne mlade, ki podpira najperspektivnejše podjetniške talente in njihove projekte tudi financira v obliki štipendije, gre za navzven običajno kresničko, ki v sebi skriva oddajnik GPS, povezan z mobilno aplikacijo. Starši lahko prek oddajnika sproti spremljajo gibanje otroka in v primeru, da ta zapusti vnaprej določeno "varno" območje, prejmejo opozorilo.
Tehnologijo, ki napravo poganja, je Morozov razvil sam. Prvo prototipno serijo so s prijatelji izdelali v lastni delavnici in ker so jo razprodali v štirih dneh, so se povezali z znanim slovenskim tehnološkim podjetjem Dewesoft, ki jim je vzpostavilo proizvodno linijo in zagotovilo zagonska sredstva.
S podjetjem AMZS, ki je v projekt vstopilo kot mentor in prvi kupec, so podpisali terminsko pogodbo za trženje produkta na spletu in v njegovi prodajni mreži, ki bo vključevala tudi marketinško kampanjo v letošnji božični sezoni.
Ekipa je že prvi mesec dosegla za več kot 20.000 evrov prometa, naročil pa imajo dovolj za najmanj leto dni.
Morozov, ki je v Slovenijo prišel pred tremi leti iz Rusije, je po besedah fundacije, pod okriljem katere deluje tudi Ustvarjalnik, eden od dokazov, da se splača vlagati v mlade talente.
"Kljub temu, da je povprečna starost štipendistov fundacije 20,6 leta, se lahko mladi, ki so vanjo vključeni, pohvalijo z zavidljivimi rezultati. Kar 41 odstotkov štipendistov že v prvem letu vključitve ustvari več kot 10.000 evrov prihodka iz lastnega posla, 24 odstotkov jih poslovno sodeluje s podjetjem, ki mu zagotovi sredstva, 17 odstotkov pa se jih po izteku programa zaposli v partnerskih podjetjih," so izpostavili.
Lani je naziv najboljšega mladinskega startupa prejela otroška igrača - šotor Oli v obliki kita, ki ga je zasnovala študentka oblikovanja Veronika Rožmanc. Nagrado ji je podelil predsednik republike Borut Pahor.