c S

Pikalo na evropskem izobraževalnem vrhu o pomenu profesionalnega razvoja učiteljev

27.09.2019 08:10 Bruselj, 26. septembra (STA) - Minister za izobraževanje, znanost in šport Jernej Pikalo se v Bruslju udeležuje 2. evropskega vrha o izobraževanju. Učiteljem je treba po njegovih besedah zagotoviti dober sistem profesionalnega razvoja, saj se vloga učiteljev spreminja in presega zgolj podajanje znanja, so navedli na ministrstvu za izobraževanje.

Učitelji morajo biti kos družbenim spremembam, novim tehnologijam, novim znanjem, novim generacijam. Nenehno se morajo izobraževati, da lahko uspešno opravljajo svojo novo vlogo, ki presega podajanje znanja. Pikalo je zato izpostavil pomen profesionalnega razvoja učiteljev.

"Pospešeno iščemo najboljše možne rešitve, kako narediti kariero učitelja zanimivo oziroma kako jim nuditi ustrezno izobraževanje in usposabljanje. Tudi na ta način želimo mlade spodbuditi za ta pomemben poklic z izjemnim poslanstvom," je med drugim dejal, so sporočili z ministrstva.

Ob robu evropskega izobraževalnega vrha se je minister srečal s finsko ministrico za izobraževanje Li Andrersson, katere država trenutno predseduje Svetu EU. Pogovarjala sta se o prvem skupnem zasedanju Sveta EU za izobraževanje in Sveta EU za finance, ki bo 8. novembra.

Pikalo delovni obisk v Bruslju nadaljuje z udeležbo na srečanju visokih predstavnikov Nemčije, Portugalske in Slovenije, katerega namen je koordinacija tem EU znotraj tria predsedovanja in spremenjena vloga tria. Vsebinska stičišča so področje umetne inteligence, izobraževalni trikotnik (povezanost raziskav in izobraževanja) in spremenjena vloga učitelja.

Pozno popoldan bo minister sodeloval na skupnem plenarnem zasedanju Evropski dnevi raziskav in inovacij ter se udeležil tudi za javnost zaprtega sestanka ministrov, evropskih poslancev in predstavnikov Evropske komisije.

V petek pa bo sodeloval na zasedanju Sveta EU za konkurenčnost, kjer bodo ministri razpravljali o dolgoročni strategiji EU za trajnostno rast, pa tudi o vlogi raziskav in inovacij pri doseganju podnebnih ciljev.