c S

Novo poročilo Eurydice o vključevanju učencev priseljencev v šole v Evropi

18.01.2019

Eurydice network  je objavil novo poročilo o vključevanju učencev priseljencev v šole v Evropi (Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures .pdf en).

V poročilu je primerljiva preslikava ukrepov in politik, s katerimi v Evropi spodbujajo uspešno vključevanje učencev z migrantskim ozadjem v šole in naslavljajo različne povezane težave. V poročilu je podrobnejša analiza najpomembnejših politik, ki podpirajo uspešno vključevanje v šole učencev z različnimi jezikovnimi in kulturnimi ozadji ter holistično obravnavo potreb učenca, da se opolnomoči za učenje in razvoj. V poročilo so zajeti samo podatki o centralnih predpisih in priporočili za primarno, splošno nižje in višje sekundarno ter začetno poklicno in strokovno izobraževanje. V 1. delu so zbrani podatki za vse držav članice omrežja Eurydice in leto 2017/18, v 2. delu je podrobnejša analiza politik izbranih desetih izobraževalnih sistemov, in sicer dveh glavnih vidikov: način upravljanja raznolikosti in zagotavljanje dobrobiti učencev.

V študiji je sodelovalo 42 izobraževalnih sistemov: 28 držav članic EU, Bosna in Hercegovina, Švica, Islandija, Liechtenstein, Norveška, Srbija, Makedonija in Turčija.


Vir: Eurydice Slovenija




Članki izražajo stališča avtorjev, in ne nujno organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva portala EDUS.